Ko, šta, zašto i kako?

Kako početi dobar post? Još teže, kako početi  dobar prvi post? Sinoć sam u krevet otišla sa idejom da imam toliko toga za reći, ali nemam gdje. Ustvari sam već sinoć znala da ću danas praviti blog.  I napisati prvi post. Prvi poslije duže vremena. Ako pogledam naziv posta shvatim da sam krenula od kraja. Onda ću tim redom

Kako?
Prvo što sam morala uraditi jeste skontati gdje želim da pišem blog. Nisam skoro godinu dana ništa pisala i nisam uopšte ni skontala sve promjene oko mene. Par novih blogova koje sam čitala su na nekim novijim i drugačijim sajtovima, ali me to nije nešto pretjerano zanimalo. Danas sam shvatila da je Blogger malo  zastario ( i to najpouzadnijom metodom gledanja jutjub tjutoriala xD). Pronašla sam WordPress, sredila stranicu (mada još uvijek ne mogu skontati kako da vidim stranicu onako kako je drugi vide, ali polako).  Ostalo je istorija.
P.S. Ta istorija se uglavnom sastoji od kursora koji pola sata skakuće po praznom ekranu. Eventualno se vrati unazad da obriše “glupost Jovana, glupost”.

CAM00314~2

Zašto?
Zato što je Džo (kako me neki poznanici zovu :D) jedna djevojka koja želi da ako nikako drugačije onda ovako kaže svoje mišljenje ili samo podijeli neki novi događaj iz svoje okoline. Zato što je u mojoj okolini veliki broj dešavanja koja želim da ispratim, pri tom ne mislim na društvena dešavanja u nekom užem smislu, već na apsolutno sve što se dešava oko mene. Mislim kaman, živim u studentskom domu (sa osam cimerki) u Banjaluci, u Bosni i Hercegovini, na Balkanu. Kome šta više treba za inspiraciju?

 

Šta?
Ne znam šta ću pisati. Ne znam tačno. Najrazličitije stvari mogu da me inspirišu. Možda napišem nešto o prirodi. Možda podijelimo inspiraciju. Možda me mnogo stvari oko mene nervira/razočarava/boli i jednostavno o tome želim da pričam javno. Možda želim da podijelim knjigu. Poslušam pjesmu. Da pričam o svemu i o svima koje volim.

 

Ko?
Ima gore lijevo jedan dio u kome pišu neke osnovne stvari o meni. Dakle studiram. Studiram medicinu. Imam dvadeset dvije godine. Studiram  u Banjaluci. Imam momka. Volim da jedem, spavam, čitam, pjevam, pivo, životinje, frendove, selo i ćaću i mater (o kojima ću kasnije vjerovatno pisati kao o Đukiju i Diši). Volim mog frajera. Zaboravih da napomenem da sam već pisala blog. Zvao se slično ovome i nekako je među meni dražim stvarima u životu . Link je ovdje. Mislim da tu može da se nađe dosta toga o meni.

 

                                                                                                                         Do sledećeg kuckanja,

Jovana

 

 

2 thoughts on “Ko, šta, zašto i kako?

  1. Dobrodošla Jovana!
    Ja bolji početak ne bi umeo da smislim. 🙂
    Pozdrav!
    P.S.
    Da bi videla stranicu kako je drugi vide, u kontrolnoj tabli, gore levo, na onoj crnoj liniji gde je globus – klikneš levim tasterom na naziv svog bloga.

    Like

Leave a Reply

